lite blandat..

Köpte en tidining för nån vecka sen, minns inte vilken det var (antagligen för att jag till största del ville ha nagellacken) och med den fick man 2 lack. Testade ett, och som jag trodde var det ganska dålig kvalitet. Minst 2 lager behövs och det var svårt att måla med..

Färgen på det jag testade var sådär.. Såg mer ut som jag var sjuk än hade nagellack..

 

Blir för övrigt inte så mycket målade naglar just nu då jag och min sambo skaffat husdjur, och jag prioriterar att spendera min tid med dom. Men, igår blev jag såå sugen efter ett par dar utan lack att jag var tvungen att måla ändå! Depend 280 och water decals :)

 

 

Bjuder även på en bild på en av våra 3 nya bebisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0