Nya naglar!

Hade tänkt att vänta tills imorn med att måla naglarna, men gjorde det idag istället. Blev riktigt nöjd! :)

Började med att sätta på mallar, gör det otroligt mycket lättare att måla en rak fin linje.


Sen målade jag på ett underlack på toppen


Efter det ett lila nagellack på topparna.


När det hade torkat så målade jag med glitternagellack ovanpå.


(Ett tips är att dra bort mallen direkt efter man har målat, en nagel i taget. Annars är det risk för att det halvtorkade nagellacket dras med.)


När även det torkat satte jag på en blomma på varje långfinger.(stickers)


Sen på med ett genomskinligt nagellack!


Efter det satte jag på en till blomma.


Till sist ett skyddande topplack.


Färdigt resultat!


Jag blev nöjd iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0