Ica Maxi!

Idag var jag en sväng i på ica maxi när jag mötte min sambo efter jobbet. Såklart var jag ute efter lite nya snygga nagellack ;) Fick med mig 11 stycken hem! :D

Ett kit med 4 nagellack av märket Color club + några klistermärken med Halloween-tema. Har spanat in detta förut, men köpte det inte förns nu. Tesmålade alla 4 på varsin lösnagel, oj så snygga! Endast 65kr, vilket fynd! :)
Glitter - Orange - lila/glitter - svart



Sen så ville jag testa en lite dyrare variant, blev Max Factor, 75kr i en supersnygg glittrig färg!



Självklart blev det några Depend också, 2 för 40kr köpte 4 stycken :) Gillar egentligen inte rosa alls, men är så häftigt när det verkligen är knallrosa! Sen så behöver jag ju inte ha den på mina ena naglar, utan nån annans ;)



Och så hittade jag en liten bytta med Depend som var utgående sortiment, för bara 10 kr/st! Men fanns bara 2 färger kvar så fick nöja mig med dom.. har aldrig sett den byttan förut så ska i fortsättningen hålla utkik efter flera fynd! :D



Nu ska jag försöka bestämma mig för vilken av dessa snyggingar som ska åka på mina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0