besvikelse..

Beställde lite grejer från http://www.eyeslipsface.co.uk/index.asp förra veckan som kom idag. hade egentligen inte tänkt beställa nåt mer nagellack, men eftersom ett jag tänkt beställa förut nu fanns i lager så gjorde jag det ändå. Men oj vilken besvikelse. Det är så trist när man beställer något från internet och det inte alls ser ut som på bilden.. Men men, sånt som händer.

Första bilden är från deras hemsida, den andra hur den ser ut på riktigt. Ser inte alls likadana ut!

 

 

En trevlig överaskning vad dock ett topplack jag också beställde. Trodde det var ett vanligt men tydligen gör det
så nagellacket man har på blir matt. Alltså om man har ett som skiner eller glittrar blir det helt annorlunda.
Skithäftigt!



Har annars inte målat så mycket, har varken haft tid eller lust. Senaste såg iaf ut såhär.

 

Testade även för ett tag sen att använda glitter. Det gör jag INTE igen. Såg väl okej ut, men tog typ 5min per

nagel att få bort sen.. Fyfan, det var inte kul! Inte värt det heller..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0