Shopping!

Igår gick jag till Lindex och Ica Maxi för att handla lite nagelgrejer, hittade nästan allt som jag ville ha! :)

Köpte 2 nagellacksremovers, en till mina naglar och en till lösnaglar.

 

Vill testa Depends nya cracked effect i svart, men fanns bara röd och blå, så det blev en röd!



Jag använder mallar ibland, blir oftast snyggare då! så köpte några såna.



Sen blev det några vanliga nagellack också :D



När jag kom hem hämtade jag ut ett paket med grejer som jag beställt från nagelgiganten.se
Mycket nöjd!

Paketet innehöll;

En dotting tool (tvåsidig)



7 penslar



5st Stripe rite polish



500 lösnaglar



12 paket med stickers, 20 stickers i varje



Och så fick jag med några söta stickers gratis :D




Senare målade jag några lösnaglar, vilket jag ska fortsätta med idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0