Hej!

Fram till sommaren 2009 har jag varit en extrem nagelbitare. Jag bet ständigt och väldigt långt ner.
I perioder så slutade jag bita och lät naglarna växa. Dom var långa i några månader, men sen när en gick av så började jag bita direkt igen.
Nu har jag haft långa naglar i över ett år, har alltså slutat bita helt.
Allt eftersom så har jag mer och mer intresserad mig för att måla och dekorera mina naglar.
Övning ger färdighet, och jag övar fortfarande. Men det blir lättare och roligare för varje gång jag målar.

I denna blogg är det tänkt att jag ska lägga upp bilder på mina målade naglar, ge tips osv. Målar även lösnaglar så kommer komma upp bilder på det också.

Hoppas du blir inspirerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0