Kunde inte låta bli ;)

Hade ju egentligen "bestämt" att inte måla naglarna nåt mer nu innan jul, men jag blev sååå sugen i helgen att jag inte kunde låta bli ;) Blev bara nåt enkelt, och jag har redan tagit bort det..

 

Imorgon ska jag göra dom "riktiga" julnaglarna, alltså dom jag ska ha på julafton. Måste göra dom ett par dagar innan, eftersom vi ska fira jul i stockholm.. Men dom borde hålla sig snygga tills på lördag ;) Så bild på det kommer imorn kväll eller på torsdag då jag har massa annat att göra också! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Woo Stockholm :)

2011-12-21 @ 09:16:04
URL: http://lindasblogg.com
Postat av: Anonym

Haha. Nee. I år firar vi jul i Helsingborg. Så du åker söder ut, och då passar jag på att också göra det. Haha.



Har ni mycket snö uppe hos er föresten? :)

2011-12-22 @ 09:57:10
Postat av: Linda

Från mig obviously

2011-12-22 @ 09:57:58
URL: http://lindasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0