Gott nytt år!

Årets sista naglar fixade jag i förrgår. En nagel gick av så jag klippte ner alla rätt långt. Jag tycker dom är jättekorta nu, fast det är dom väl egentligen inte ;) Så här kommer lite bilder i sista inlägget 2011.

Årets nyårsnaglar



Depend 135, Mavala Sparkling bronze och water decals. Båda nagellacken är supersnygga och enkla att måla med, dock behövs 3 lager depend för att få det heltäckande.. Men jag tog bara två eftersom att det skulle på med glitter också :)

Nya nagellack



Depend 038, Mavala sparkling red och sparkling bronze, isadora 719 forest


Fick detta underbara kit av mina föräldrar i julklapp! :)







Flaskan som är inringad på bilden trodde jag först var ett topplack som torkade fort, men det visade sig göra så att nagellacket man hade torkade superfort. Helt fantastiskt! Jag älskar det! :D


Gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0