Marble nails

I helgen tänkte jag testa marble nails för första gången, både snyggt och häftigt!
Första försöket blev inte bra, haha.. Kladdigt och täckte inte hela naglarna. Men sen visade det sig att jag helt hade missuppfattat hur man skulle göra :P Så jag tog bort det och tesade igen. Denna gång blev det mycket bättre, men färgerna var för ljusa och det syndes knappt på naglarna.. Blev inte heller lika mycket kladd runt om. Så nån dag i veckan ska jag försöka igen. Denna gång med starkare färger så att det syns ordentligt! Övning ger färdighet, och jag ger mig inte förns det blir perfekt! ;)

Första försöket;


Andra försöket;



och såhär gör man;
http://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag provade de förra veckan. Det gick INTE bra.

Vilka lack använde duu? Det blev ju jätte fint även om de var ljust :P

2011-04-04 @ 18:42:20
URL: http://lindasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0