Glad Påsk!

Har inte riktigt funnits nån ork till att fixa med naglarna senaste tiden.. Men idag blev jag jättesugen så ska fixa nåt snyggt ikväll! :) Blir eventuellt nån slags påsknaglar.

Såhär ser dom ut just nu;



Något som jag stör mig fruktansvärt mycket på är min pekfingernagel på vänsterhanden.. Oavsett om hur jag klipper/filar den så böjs den alltid inåt på ena sidan. Det är SÅ fult! Vet inte vad jag ska göra.. Usch!
Här är den bästa bilden jag kunde hitta..



Är det nån som vet varför det bilr så? och om det finns nåt man kan göra?

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu jävlar lyckades jag med Marbel nails :D

Jag tejpade på varje finger.Dock fungerade det inte med de depend-lacken jag provade med, så jag får försöka hitta ett par som fungerar sen :)

2011-04-27 @ 18:55:30
URL: http://lindasblogg.com
Postat av: Linda

Nu jävlar lyckades jag med Marbel nails :D

Jag tejpade på varje finger.Dock fungerade det inte med de depend-lacken jag provade med, så jag får försöka hitta ett par som fungerar sen :)

2011-04-27 @ 18:55:55
URL: http://lindasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0